.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دست نشان:صنعت ساري را به لیگ برتر می رسانم
دست نشان:صنعت ساري را به لیگ برتر می رسانم

سرمربی جدید تیم فوتبال طبرستان صنعت ساری با اشاره به اینکه استعدادهای خلاق ورزشی در فوتبال استان وجود دارد اظهار داشت: فوتبال مازندران پویا و بارور است.

نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: خوشحالم بار دیگر توانستم در زادگاه خود حضور یابم و به دنبال جذب بازیکنان پویا، خلاق و نوآور ساروی و مازنی باشم.
وی خاطر نشان کرد: فوتبال امروز و دیروز مازندران پویا، خلاق و شناور بوده و بالغ بر 60 بازیکن این خطه در تیم های لیگ و دسته یک استانهای دیگر خودنمایی می کنند.

سرمربی جدید تیم دسته اولی طبرستان صنعت ساری با اشاره به اینکه عشق به فوتبال و کشتی در نهاد آحاد مردم خطه قهرمان پرور مازندران نمایان است تصریح کرد: امکانات مالی تیمداری در مازندران باید بیشتر شود.

دست نشان با بیان اینکه حمایت مسئولان ارشد استان و دستگاه ورزش اساسی ترین مهم در تقویت تیم های ورزشی خصوصا فوتبال در مازندران است یادآور شد: اگر چه اسپانسرهای و حامیان ورزش دوست در پویای فوتبال مازندران نقش آفرین بوده ولی حمایت معنوی مدیران ورزش مازندران برای اعتلای این رشته بسیار اثرگذار است.

وی با اعلام اینکه فوتبالیست های مازندران در صورت حمایت بیشتر می توانند فوتبال کشور را نیز تضمین کنند افزود: بسیاری از اسطوره های فوتبال کشور از این خطه هستند که در تیم های سایر استانها خودنمایی و افتخارآفرینی می کنند.

سرمربی جدید طبرستان صنعت ساری با اشاره به اینکه تا حد امکان از تخصص، تعهد و تجارب کادر فنی فعلی صنعت ساری حمایت خواهد کرد تصریح کرد: سعی داریم با هماهنگی کادر فنی و مسئولان باشگاه نسبت به جذب چند بازیکن خارجی و داخلی در صنعت ساری اقدام کنیم.

دست نشان با بیان اینکه اکنون تعدادی بازیکن خارجی در تمرینات صنعت ساری حضور دارند اظهار امیدواری کرد: طی روزهای آتی با آنان قراردادهایی منعقد شود.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان مطبوعات و فوتبال مازندران باید طبرستان صنعت ساری را تا رسیدن به اهدافش یاری رسان باشند اظهار داشت: از هر گونه انتقادات سازنده رسانه ای استقبال می کنم و سعی دارم با تعامل اصحاب رسانه این تیم را در سطح لیگ برتری ارتقاء دهم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.